Tikšanās ar Mihaēlu Fliku 7.februārī

Trešdien, 7.februārī 14:00 Sakas draudzē viesosies un sludinās Dieva Vārdu divi zemnieki un kristieši - Mihaēls Fliks (Michael Flück) no Šveices un Ralfs Lippers no Vācijas 

AUDIO IERAKSTI NO TIKŠANĀS IR ŠEIT: https://failiem.lv/u/dpxspn7kwe (līdz 28.feb.)

Trešdien, 7. februārī 14:00 Sakas draudzes lūgšanu namā 
Trešdien, 7. februārī 19:00 Aizputes draudzē, Kuldīgas ielā 17 
Ceturtdien, 8. februārī 11:00 Pāvilostas draudzē, Klusā ielā 8   

Pēc tikšanās būs iespējas personīgām sarunām, kā arī jautājumiem un atbildēm! 
Ikviens laipni aicināts! 
#Saka #Stembre #Saļiena #Rīva #Apriķi #Pāvilosta #Strante #Ulmale #Labrags 

Mihaēls Fliks viesosies arī Mērsragā, Talsos, Dundagā, Sakā, Aizputē, Pāvilostā, Rīgā, Limbažos, Liepājā un Saldū. 

Flück ģimene, no kreisās puses: Elisabeth, Johanna, Michaela, Jonathan, Matthias, Michael, Esther.
Fotogrāfijā nav redzami: Christian un Rahel.

MIHAĒLA FLIKA (MICHAEL FLÜCK) DZĪVESSTĀSTS

Esmu dzimis kā trešais bērns 1976. gada 8. janvārī Šveices kalnos (Meiringenā, Bernes kantonā) neticīgā ģimenē.
Maniem vecākiem bija vidēja lieluma saimniecība ar aptuveni 20 slaucamām govīm. 
Brīvajā laikā viņi abi nodarbojās ar šveiciešu cīņu (schwingen), un viņiem bija ļoti labi panākumi.
No 10 gadu vecuma es intensīvi nodarbojos ar šo sporta veidu un varēju reģistrēt aptuveni 30 uzvaras sacensībās.
Neskatoties uz reliģijas mācībām skolas laikā, es nezināju, kas ir Bībeles panti un nodaļas - es biju pilnīgs analfabēts Bībeles jautājumos.
Mēs gājām uz reformātu baznīcu tikai kāzās un bēres.
Kad man bija 16 gadi, es sāku trīs gadus ilgas mācības profesijā par lauksaimnieku.
Tālu no vecāku mājām un arī apgabalā, kur runā citā valodā, es varēju pabeigt pirmo mācību gadu. (Šveicē ir 4 valodu apgabali: vācu, franču, itāļu un romāņu valoda).  
Pirmajā gadā es iepazinos ar dažiem jauniešiem, kuri man pastāstīja liecību par Jēzu Kristu un tuvināja Evaņģēlijam.
Kāds ticīgs Alpu kalnu gans nedēļas nogalē, kad es biju pie maniem vecākiem, arī man pastāstīja par Bībeli, un viņš man atsūtīja vēstuli ar vairākiem Bībeles pantiem un kristīgo literatūru.
Ar Dieva žēlastību un Viņa laipnās rokas vadīts, es pats sāku lasīt sava vectēva Bībeli. 
Dzīvais Dievs arvien vairāk un vairāk varēja atklāt manu nožēlojamo stāvokli un grēcīgo dzīvi, bet arī sava mīļā Dēla dāvanu mūsu glābšanai.
1994. gada aprīļa sākumā Dievs mani kādu vakaru aicināja uz grēku nožēlu: Īstenībā es vakarā gribēju iet gulēt, bet manā sirdī radās dīvains nemiers. Kamēr es domāju, mani pārņēma nenovēršama doma, ka Dievs šodien no manis pieprasa skaidru lēmumu.
Kādā klusā vietā es noslīgu uz ceļiem, un Dievs man deva žēlastību nožēlot grēkus; es ar asarām izsūdzēju Viņam savus grēkus un lūdzu Jēzu Kristu, lai Viņš no tā brīža būtu mans Kungs un Glābējs. Es nespēju pilnīgi pateikties Viņam par šo spēcīgo glābšanu.
Mana lielā grēku nasta nokrita no manas sirds, un tajā pašā mirklī mana iekšējā būtība priecājās - es biju atbrīvots, un Dievs man piedeva visus grēkus. 
Bībele kļuva par manu pastāvīgo dvēseles barību - es lasīju un lasīju, un lasīju, un man nekad nebija pietiekoši! Tagad es sāku aktīvi meklēt un satikt citus jaunpiedzimušos brāļus un māsas, lai būtu ar viņiem sadraudzībā. 
Ar Dieva žēlastību es varēju atmest schwingen (šveiciešu cīņas sportu) - dažus mēnešus pēc manas atgriešanās šis sporta veids man bija tikai slogs: Man bija Jēzus Kristus, un tas bija viss, kas man bija vajadzīgs!
Pēc diviem mācību gadiem, kad atgriezos mājās, Dievs mani ieveda nelielā mājas draudzē - tajā laikā tur bija 5 ģimenes un 4 vecākas sievietes.
Mēs bijām kā viena liela ģimene - dalījāmies priekos un bēdās un pamācījām viens otru Kungā.
Reģionā bija arī citas šādas mazas kristiešu draudzes - divas reizes mēnesī mēs visi pulcējāmies uz dievkalpojumu vienā vietā; kopā mums bija apmēram 150 brāļu un māsu.
Sestdienas vakarā vienmēr notika jauniešu stunda. Stundu vadīja trīs vecākie brāļi. 
Tā bija mana garīgā bērnība un dārgā Bībeles skola!
Visas vasaras garumā mēs rīkojām labās vēsts pasludināšanu ar telti dažādās vietās.
Manas kristības ticībā notika 1996. gada 7. aprīlī kopā ar sešiem citiem brāļiem un māsām draudzē.
Man patika brīvajā laikā apmeklēt vecus cilvēkus, lasīt viņiem Dieva Vārdu vai sniegt viņiem paskaidrojumus par to, bet Kungs lika manā sirdī arī praktiskus kalpošanas darbus, piemēram, rūpēties par bērniem vai palīdzēt tur, kur tas bija nepieciešams.
Deviņpadsmit gadu vecumā man atļāva pārņemt kalendāru izplatīšanas darbu no kāda vecākā brāļa, un tā es katru rudeni/ziemu devos uz apkārtējiem ciematiem un ielejām, lai kalendāra veidā nestu cilvēkiem Dieva Vārdu.
Profesionāli strādāju daļēji mājās zemnieku saimniecībā un daļēji celtniecības uzņēmumā, vēlāk strādāju mežsaimniecībā, lopbarības un miltu dzirnavās.
Salīdzinoši agri mani lūdza sludināt kristīgajās sanāksmēs šur un tur, kā arī vadīt bērnu un jauniešu nometnes.
2001. gadā Dievs man dāvāja manu dārgo sievu Esteri, lai viņa būtu man blakus.
Laika gaitā mūsu uzticīgais Tēvs mums ir uzticējis 7 bērnus, un vecākā meita tika kristīta 2020. gadā.
Kopš 2013. gada mēs pulcējamies nelielā kristīgā draudzē Uetendorfā pie Tūnas ezera Bernes kantonā.
Pēc astoņiem gadiem darba lielā saimniecībā (105 ha) netālu no Bernes, septiņiem gadiem darba ražošanas saimniecībā ar lopbarību un lopbarības koku maisījumiem, Kungs mūs kā ģimeni atveda atpakaļ uz manu vecāku saimniecību.
Kopš 2019. gada mēs kā ģimene nodarbojamies ar lauksaimniecību. Mums ir tikai 7 govis, un mēs nodarbojamies ar zemkopību: audzējam kartupeļus, kviešus, miežus, speltas kviešus un vasaras linus.
Gadu gaitā, pateicoties Tā Kunga žēlastības gādībai, mums ir bijuši svētīgi kontakti ar brāļiem un māsām no dažādām valstīm: Amerika, Anglija, Īrija, Austrija, Francija, Vācija, Itālija.

Mēs ticam, ka mūsu Glābējs drīz atgriezīsies un notiks Viņa draudzes paņemšana.
Dievs šodien aicina ikvienu grēcinieku nožēlot grēkus, jo Viņš nevēlas, lai kāds grēcinieks aizietu pazušanā.
Mēs ticam visai Bībelei un tam, ka mūsu Dievs ir iedvesmojis šo Vārdu katram tā rakstītājam - Svētie Raksti ir nekļūdīgi un absolūta autoritāte mums.
Jēzus Kristus ir Dieva Dēls, kuru Dievs apstiprinājis un parādījis kā grēku izpirkšanas vietu. Viņam bija jācieš un jāuzņemas Dieva sods - Tas, kurš nepazina grēku, kļuva par grēku mūsu dēļ!
Viņš tika sodīts pie Golgātas krusta par mums un pieredzēja nāvi, izlēja Savas dārgās asinis par mums. Dievs Viņu uzmodināja trešajā dienā, un pēc tam, kad mācekļi bija redzējuši Viņu 40 dienu laikā, Viņš tika paņemts Debesīs, un Dievs Viņu sagaidīja kā Augsto Priesteri - Viņš apsēdās pie Dieva labās rokas augstībā. Un Tēvs deva Viņam vārdu, kas ir augstāks par katru vārdu.
Jēzus Kristus redzamā veidā atgriezīsies uz Zemes pēc 7 posta (bēdu) gadiem un uzsāks Tūkstošgadu miera valstību.
Lai Dievs mūs uztur palikt ar Viņu un pasargā mūs ejot cauri šim pēdējam laikam! 
Lai slavēts mūsu Dievs visā Mūžībā! 

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Labā Vēsts ar Amadeju Vadoni 25. un 27. oktobrī